Zo werken wij

Zodra jij je, als adviseur, hebt aangemeld via onze website nemen wij contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Daarna activeren wij jouw account en krijg je persoonlijke inloggegevens voor ons Taxatie Management Systeem (TMS). TMS is een door onszelf ontwikkeld platform. Na het inloggen kun je via TMS eenvoudig en snel onze diensten aanvragen voor de klant en de status hiervan volgen. Ook de klant wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status. Als je met Figlo of Adviesbox werkt, kun je vanuit deze software een aanvraag naar Fitrex sturen.

Kortom: Snel, eenvoudig en transparant

 

24/7 aanvragen

Via TMS kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week alle diensten aanvragen

Status volgen

Je kunt de status van het hele proces via TMS volgen

Support

Snelle support en ondersteuning van onze medewerkers via telefoon en email

Overzicht

TMS biedt een handig overzicht van al jouw aanvragen

Hypotheeksoftware

Integratie van TMS in hypotheeksoftware zoals Figlo en Adviesbox 

Video afspelen

Wat gebeurt er na jouw aanvraag?

Klant geeft akkoord

Nadat je de klantgegevens hebt ingevuld ontvangt de klant een digitaal verzoek om akkoord te geven voor de opdracht.  

opdracht wordt uitgezet

Als de klant akkoord is, neemt onze backoffice de aanvraag in behandeling en zet de opdracht uit bij de best passende, onafhankelijke specialist in de regio van de klant. 

afspraak met klant

Binnen 1 werkdag wordt er door de specialist een afspraak met de klant gemaakt. 

status volgen

De adviseur kan de status volgen via het TMS (Taxatie Management Systeem) van Fitrex. De klant wordt op de hoogte gehouden via e-mail. 

klant ontvangt rapport

Na het bezoek van de specialist ontvangt de klant binnen 5 werkdagen een digitaal rapport. Na ontvangst van het rapport verstuurd Fitrex de factuur naar de klant.

klant betaalt factuur

De klant kan de factuur direct via Fitrex betalen of binnen 6 maanden bij de notaris.